pr korporacyjny

W ramach komunikacji korporacyjnej oferujemy m.in.:

  • zdefiniowanie grup docelowych, budowę lub usprawnienie odpowiednio dobranych kanałów i narzędzi komunikacji
  • monitoring działań konkurencji
  • opracowanie strategii i procedur komunikacji
  • pozycjonowanie przedstawicieli firmy jako ekspertów w branży poprzez aranżowanie ich obecności w mediach, w tym inicjowanie indywidualnych spotkań z przedstawicielami mediów
  • rekomendacje i koordynacja zgłoszeń do rankingów, konkursów, wydarzeń branżowych
  • udział w imprezach, konferencjach i targach branżowych
  • opracowywanie i bieżące konsultacje dotyczące strategii sponsoringowej firmy (m.in. opracowanie koncepcji i wdrażanie działań CSR)
  • komunikacja działań sponsorskich
  • pozyskiwanie partnerów / patronów medialnych
  • ankiety, badania opinii, raporty
  • doradztwo przy tworzeniu i produkcja materiałów promocyjnych firmy (broszury, gadżety reklamowe, ulotki, itp.)
  • organizacja konferencji prasowych (logistyka, materiały prasowe, obsługa medialna)
  • monitoring mediów, raporty medialne