cele

PR to niezbędne wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych.

Celem naszej pracy jest:

  • wyeksponowanie cech i atrybutów wyróżniających markę / produkt na tle konkurencji
  • trafienie z przekazem do właściwych osób
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • wykreowanie zainteresowania marką i stworzenie pozytywnej aury wokół niej
  • zwiększenie sprzedaży

Usługi Public Relations wciąż jeszcze bywają utożsamiane z luksusem, na który mogą sobie pozwolić tylko wielkie przedsiębiorstwa o wielomilionowych budżetach. Tymczasem PR to nie tylko olbrzymie konferencje prasowe czy spektakularne wydarzenia realizowane kosztem ogromnych nakładów finansowych. Polityka PR to stała troska i dbałość o wizerunek – konsekwentne, długofalowe i rzetelne działania pozwalające nawiązać pozytywną i trwałą relację z klientem, którego oczekiwania nieustannie się zmieniają. Dziś, w dobie dynamicznego rozwoju technologii i nowych mediów kluczowe jest zrozumienie nowego typu konsumenta, świadomego swoich potrzeb i możliwości wyboru, aktywnie poszukującego informacji.

Budowanie pozytywnej aury wokół produktu, marki, firmy i osób obejmuje szerokie spektrum działań – od tradycyjnych kontaktów z mediami, obecności w życiu branży czy komunikacji adresowanej do kontrahentów i własnych pracowników, ale także, a może coraz bardziej aktywności w sieci – w mediach społecznościowych, blogosferze, ogólnotematycznych i sprofilowanych serwisach internetowych.